.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجوز احداث پارک علم و فناوری مازندران لغو می شود

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با اشاره به اینکه احداث پارک فناوری در استان هنوز مورد توجه جدی مدیران برنامه ریز قرار نگرفته است، گفت: مجوز احداث این مصوبه سفر نخست دولت ممکن است در سفر سوم لغو شود.

به گزارش مهر در بابل، عسگر جان علی زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه ها افزود: احتمال دارد در سفر سوم دولت به مازندران مجوز احداث یک پارک علم و فناوری در استان لغو شود.

وی با بیان اینکه رویکرد دانشگاه صنعتی بابل به سمت تحقیقات کاربردی است تصریح کرد: ادامه حیات دانشگاه با توانمندی و پتانسیل بالا بستگی به اجرای طرح توسعه فیزیکی دارد و در غیر این صورت از حق و حقوق دانشگاه محروم خواهیم شد.

وی ادامه داد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل به عنوان تنها دانشگاه صنعتی در سطح شمال کشور در رفع مشکلات صنعت استان نقش کلیدی دارد و برای دستیابی به این اهداف بلند باید در اجرای طرح های آن همکاری کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از کسب رتبه اول آزمون کارشناسی ارشد توسط دانشجوی رشته مهندسی برق این دانشگاه در سال 89 خبرداد.

وی عنوان کرد: علیرضا یوسفی در رشته برق و الکترونیک صاحب رتبه اول شده که امیدواریم با اهداء کمک هزینه سفر به مکه معظمه و عتبات عالیات بتوانیم مشوق خوبی برای دیگر دانشجویان باشیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.